Wednesday, September 28, 2011

aKu RiNDu MaKaN KaT TeMPaT Ni...


hmmmm...

masa aku study kat KDU penang dulu...

time lunch...

selalu gak aku, sharifa ngan ainun mai makan kat sini...

kafe jalan larut...

kat sebelah sheraton penang...

ada 1 kedai jual mee...

nama kedai mee manja...


dia juai either mee goreng atau mee kuah...

tapi aku selalu order mee goreng...

pastu minum limau ais...

sedappppp oooo...



kedai dia opposite kfc ja...

kalu tak makan kfc...

aku makan mee...

=)



bulan 6 aritu p penang...

kami memang tengah cari kedai makan...

masing2 lapaq...

bila lepas area komtar...

ada kedai pelita nasi kandaq...

tapi dah terlepas...

hanya 1 kedai ja yang aku ingat...

kedai mee manja kat jalan larut...

tapi hubby tak mau makan kat sana...

haiseh...

sedap tau mee kat situ...

ruginyaaaaaaaaaaaaa...



lani...

bulan 12 ni...

mau takmau...

aku nak p makan kat sana gak...

mau takmau...

tolong bawak aku p makan kat sana...

=D



ps : susah nak cari kedai makan sedap2 kat sini...

sedihnya...



picture...credit to YongLim Pages...

0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa