Sunday, October 3, 2010

aRrAnGeMeNt YaNg MaCaM hAmPeHs...

aku memang benci ngn company hubby aku keja...
menyusahkan idop kami smua...

dhla dia baru balik melaka...
keja 10 ari kat sana...
balik sini x sampai 24 jam...
kena p melaka lagi...
huh...

dh tu...
x sampai 24 jam kat umah...
kena p oversea lak...
7 ari lak tu...
ngn susah payah hubby aku arrange taxi pickup dia kat umah at 2.00am...
direct to office...
amek barang...
then off to changi airport...
sampai sana at 4.00am...
flight at 6.30am...
alhamdulillah dh sampai ngn selamatnya...
lepas checkin hotel...
terus p tpt keja...
sampai lani...
x balik2 lagi...

baru dapat info...
hotel tempat hubby aku tinggal...
dh full...
arini ja leh duduk...
sok dh kena checkout...
betul2 menyusahkan la...


apa punya arrangement yang company dia buat??
xkan la sebab nak jaga ati customer...
depa buat arrangement yang macam ampehs...
flight kui 6.30am...
hotel yang leh duduk sehari...
lepas ni hubby aku nak merempat kat mana lak??
baboi tul...
i really het dem...

2 Kata² Orang:

sukemakan said... [RePLy]

seryes menyaketkan ati
sabaq jela
bley sue x isu mcm nie
ingat kita robot ka apa!

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

ntah...
ingat hubby aku tu robot pa...
depa suh farouk check ngn customer nya admin dept...
mana tau leh dpt hotel...
seng2 tul la...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa