Thursday, October 7, 2010

sEmAnGaT...Ohh...SeMaNgAt...

heheh...
semangat aku dh datang balik...
cewah...
sok hubby aku balik...
yeay...
mintak2 smua selamat...
AMIN...
aku x harapkan souvenier...
tapi kalu dia nak beli apa salahnya...
heheh...
*mengharap ni*


dekat seminggu aku x hapdet blog...
aku x pandai berblog...
cik sukemakan yang paksa...
kena paksa ke??
ntah la...

sepanjang minggu ni...
xdak apa yang spesel kecuali...
anak ke2 aku...
faizah kena saket mata...
jangkit dari kawan2 tadika dia...
terus kami naik teksi p klinik...
dalam ati duk kutuk...
awatlaaaa aku xdak lesen lagi...
huh...

lani dia dh ok...
alhamdulillah...
sok dia ada photo session...
bila dh dapat nnt aku upload k...

faisal lak bila aku tanya mana abah...
dia jawab...
keja...keja...keja...
dari aritu keja x balik2...
heheh...
sabaq ja la...
sok mesti abah dia kena bletiaq...
tadah je la tinga tu ekk ...

ok la...
dh merapu byk sangat ni...
heheh...
len kali aku hapdet lagi...

2 Kata² Orang:

sukemakan said... [RePLy]

haha
xsangka kata budak tu kuat beletiaq~
wei
manada ak paksa!

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

huh...
x jadi...
postpone lagik...
sabtu malam lak...
huh...
huh...

ohh...
sori ekk ina...
hang x paksa...
jemput ja...
heheh...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa