Wednesday, February 23, 2011

Awesome Birthday - Sweet Moment Contest..!!


syarat2nya ialah...

1. mestilah seorang bloggers beralamat malaysia...

2. jadi follower kedua2 blog...done...

3. buat entry...gunakan title yang diberi...done...

4. cerita pasal birthday...ok...

5. copy banner...buh kat entry dan sidebar dan linkkan...done...


6. tag bloggers...

aanie...

bambam...

MJ...

tiefazatie...

lynn azlina...


7. komen kat komen box...done...

id :

URL :

email :



due date 20.03.2011...




aku celebrate birthday yang ke-30 pada 05.12.2010...
hmmm...
aku dah join the 30's club...
bye2 29...

kek blueberry 1kgs...
maklumla...
dah masuk angka 3...
=P

baru kuaq dari peti ais...
hmmm...
snap2 picture dulu...
nanti tak sempat amik lagi...
sebab dah x comey kena ngap2...




masa birthdday aku...
hubby aku keja kat melaka...

memang sedih kan celebrate tanpa hubby...
memang hubby plan balik nak celebrate sama2...
aku tunggu je la...

04.12.2010...
hubby sampai dari melaka dekat 11.30pm...
hubby aku bawak seprais...
cantik paper bag...
aku memang suka kumpul paper bag...



jom ngendap sat...
apa kat dalam tu...



cik bunga senyum2 lah kat aku...

=)



cutenyaaaa...
yang singa tu nama Mr. Fluffy...
geram aku tengok rambut dia...

Mr. Fluffy tu aku dh sorok lam lemari...
faisal main pusing2 ngan ekoq dia...
nnt putuih sapa susah...
uwaaa...



yang ni Norbert...
dah selamat aku gantung kat pouch handphone...

cute...

faisal kata 'awat gantung kat sini...
kesian kat dia...'

erk...
pulak dah...



jom nyanyi...

happy birthday to me...
happy birthday to me...
happy birthday to lela / amma...
happy birthday to me...

*fyi...aku kat umah cakap tamil...heheh...*



birthday woman...

bukan birthday girl lagik...
sob sob...



family picture...




mak aih...

gelap...
tripod tu kacau la...




lepas potong kek...
kami smua p makan kat restoran vaanavil jb...




beriani ayam...

sedap kan??
tapi aku order beriani kambing...
xdak...
aku makan nasik putih, ikan tenggiri goreng, kari ikan, sambal udang...
=)



faisal x makan nasik...

umuq dh 4 tahun setengah...
still x makan nasik...
ayam kepsi makan lak...
hmmm...



share ayam ngn kakaks...

tu lah crita sikit sebanyak pasal birthday aku tahun 2010...
tak awesome sangat tapi aku still happy...
sebab aku dapat hadiah...
daaaa~


1 Kata² Orang:

nurul_anwar said... [RePLy]

ok lulus..!! thanx coz sudi join..

gud luck :D

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa