Thursday, February 17, 2011

CONTEST PENGALAMAN MENYERTAI CONTEST


syarat2nya ialah...

1. jadi follower...done...

2. copy banner...buh kat sidebar dan linkkan...done...

3. buat entry...gunakan title yang diberi...done...

4. komen kat komen box...done...

5. tag 5 orang bloggers...


aanie...

bambam...

MJ...

tiefazatie...

lynn azlina...



due date 03.03.2011...


pengalaman menang contest...sejak saya join blog...baru akhir2 ini saya menang contest / GA...

latest ialah angpow CNY bernilai RM15.00 tajaan thenameisia...



sebelum tu saya menang contest Saya Anak Ayah...tengok apa kata juri...
kata juri : mak cakap mata...idung...mulut...bujur muka...sama kan kan kan...ngee...

ini pula GA Deqlis...

ini pula saya dapat dari Butik Alesya, Fyda dan Hati Getah...



ini novel dari ayurashidah...



dari biqque...
January Monthly Lucky Follower
will receive
ONE travel mousepad/mousemat *by Trapps

ini pula dari manjaku sayang, nad, ekin asyikin, aanie dan kak yanti...




0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa