Saturday, October 8, 2011

1ST CHeCKuP...


semalam lepas keja terus p klinik ngan kawan sekerja, liza...

dah lama bertangguh...

takut aku sebab aku lom stat makan vitamin lagi...

hmmm...

hubby balik nanti nak p beli anmum materna...

=)



masa aku sampai...

sebbek orang tak ramai...

time aku p tu ujan...

sejuk...

walaupun aku pakai jaket p klinik...

still gigil...



kali ni tak check urine...

doktor tu terrrrlupa check BP...

dah malas ka??

takkan tak follow procedure...

hmmm...



tapi doctor suh scan...

tengok baby ok tak...

nak tengok due date bila...

awat date yang aku bagi ngan size baby tak sama...

doctor kata due 11.05.2011...

kalu ikut date last ehem ehem...

suppose due 24.04.2011...

tak pa la...

still ada masa nak double confirm...

=)



so...

jom tengok baby F...



ikut scan...

9 weeks 5 days...

baby active...

alhamdulillah...

sempat gak aku tengok dia gerak2 lam tu...

hmmm...

kesian hubby tak dapat tengok...

tapi hubby video call aku masa kat umah...

aku tunjuk picture scan tu...



ps : doctor tanya masa bersalin dulu2 ada problem tak...

aku cuma ada low bp due to kurang darah...

dan masa bersalinkan faisal aku ada bleeding...

so...

doctor advice suh aku bersalin kat hospital ja...

jangan bersalin kat klinik2 or swasta...

omak...

kecut perut aku...

tawakal ja...

doakan yang terbaik...

insyaallah selamat...

amin...


0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa