Monday, October 17, 2011

HaRi MiNGGu KaMi...

ari sabtu pas keja aku hanya lepak depan lappy ja...

sampai malam...

tunggu hubby balik dari outstation...



hari ahad...

plan nak p kenduri colleague aku masa keja kat tempat lama...

dia siap suh member dia mai send kad kawin personally kat aku...

terharuuuu...

heheh...

disebabkan hubby ada banyakkkkk keja nak siapkan kat umah...

kami keluar kui 4.00pm...

masing2 dah lapaq...

jangan takdak makanan dah la...

kenduri stat kui 11.00am ~ 5.00pm...

kami p ikut hiway...

kui 4.30pm sampai tempat kenduri...

haiseh...

pengantin takdak...

baru keluaq photoshoot...

akak pengantin yang layan kami...

makanan sedapp...

kui 5.00pm ja depa dah stat kemas2 barang...

akak dia sempat kirim nasi kenduri, kambing ngan sambal ayam...

yummy...

alhamdulillah...

rezeki...



pas kenduri...

hubby bawak p jusco tebrau...

nak beli sushi...

sebelum tu p beli kfc tk faisal...

mak aihh...

ramai betul orang...

20 minit beratuq sampai berpeluh2...

aku dah penat berdiri...

macam nak pitam...

lepas bungkus...

makan kat depan kfc gak...

faisal lapaq...

kesian...



pas makan baru p bungkus sushi kat sushi king...

tu pun sama...

kena tunggu 20 minit...

penatlahhhhh...

dah tapau terus balik umah...

badan aku smua dah sakit2...

nak tdoq...

kui 10.30pm kami dah tdoq...

tup2 check henfon...

ada 2 miskol...

alamak...

mak tepon...

tak sedaq...

pastu dapat mesej dari cousin aku...

dia dah bersalin anak girl...

alhamdulillah...

tahun lepas 2 anak perempuan dia meninggal sebab denggi...

sedih aku...

penah masuk metro...

masa tu dia dalam pantang lagi...

dia kata baby girl nilah pengganti arwah anak2 dia...

alhamdulillah...

tahniah yati...

take care...



k lah...

aku dah crita panjang lebaq pasal semalam...

entry tanpa picture naaa...

takdak mood nak amik picture walaupun aku dan anak2 pakai sedondon...

aku penat + lapaq time tu...

heheh...




0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa