Sunday, September 26, 2010

LePaKiNg aT ImRaN's HoUsE...

kezen kesayangan ramai, imran khan mai umah semalam...
lepak kat umah kami...
bawak nasi kenduri...
anak pompuan kawan mak dia kawen...
sedap...
souvenier pon cantek...
bunga teloq pon lawa...
kaler putih...

bila dia nak balek umah...
tetiba kami wat plan tdoq kat umah dia...
anak2 aku happy...
ececeh...


cian kat kids...
asek lepak kat umah ja...
aku asek ulang alik p keja...
bila la abah depa @ hubby aku nak balek umah...
impoten skali...
bila la aku nak amek lesen...
leh bawak depa jenjalan sendiri...
=(


sooooooo...
sampai umah kui 10pm...
mkn2...
lepak2...
tdoq lewat...

huih...
kui 2am baru tdoq...
rasanya 1.30am aku dh tersengguk2 kat sofa...
=P
maluuu...

pagi...
xdak plan nak p mana lagi...
anak2 dok wat omwerk...
yang aku tau...
aku nak p supermarket...
beli barang sket...
pastu malam balek umah...

esok stat keja cm besa...
huhu...
enjoy your holiday...
we r too...

p/s : dia still x tolong tanam pokok amra aku...xpala...next week je la kita buli dia... =P

2 Kata² Orang:

sukemakan said... [RePLy]

dia xtanam
no amra for him!
haha~

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

x tanam...
lepak kat umah...
sembang2...
bila ada semangat nak tanam...
ujan lak...
so...
cancel...
=(
tgu mgu depan...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa