Thursday, February 17, 2011

Ask Genie In A Bottle Contest


syarat2nya ialah...

1. jadi follower kedua2 blog...done...

2. copy banner...buh kat sidebar dan linkkan...done...

3. buat entry...gunakan title yang diberi...done...

4. komen kat komen box...done...


due date March 2011...


kalau saya diberikan 3 wishes...

1. saya berdoa supaya kami semua dikurniakan kesihatan yang baik...

2.
saya berdoa supaya anak2 saya sentiasa taat dengan perintah Allah...dengar nasihat ibubapa...belajar dengan rajin dan menjadi orang yang berguna...

3. saya nak lesen memandu yang sah... =) sampai hari ini saya belum memiliki lesen memandu...datang kerja pun ikut colleague...sedih kan...


1 Kata² Orang:

Syarni Farida said... [RePLy]

hai, contest nie dah tamat (:
dah boleh buang banner kat blog awak ye

1 april ni saye akan contact winners
stay tuned ;D

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa