Tuesday, February 22, 2011

contest jikalau aku doremon...


syarat2nya ialah...

1. jadi follower...done...

2. buat entry...gunakan title yang diberi...done...

3. copy banner...buh kat entry dan sidebar...done...


4. komen kat komen box...done...

5. tag 3 orang bloggers...


aanie...

bambam...

MJ...




due date 31.03.2011...


hmmm...jikalau aku doraemon...ape lak doraemon...ketot je doraemon tu...aku tinggi la...hmmm...

jikalau aku doraemon...aku nak buat 1 pintu...eh eh...pasaipa nak buat pintu ekk...sebab senang tuk aku ulang alik p penang ~ johor ~ johor ~ penang ~ kl...heheh...tak payah nak travel ngan keta ka...bas ka...train ka...plane ka...kan kan kan...
sep duit transport...kurang sket jam atau accident...

jikalau aku doraemon...dan aku ada pintu...senang aku nak ulang alik penang...tak dak la mak abah aku rindu kat aku banyak2...tak dak la aku rindu kat depa banyak2...boleh p makan kat penang dengan senang...nak makan pasemboq / mi goreng mamak...p ja penang...nak p shopping tudung...p kl...jalan TAR...senang kan...

lagi satu...tak dak la sebok nak gaduh tahun ni nak raya mana lagi...guna ja pintu tu kalau nak p mana2...nak p holiday pun senang...

jikalau aku doraemon...hmmm...

1 Kata² Orang:

Nurul Atika said... [RePLy]

ngee~
nk ikot g joho ke penang, penang ke joho, ley?.
gud luck, sygs..

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa