Thursday, August 18, 2011

Nostalgia lagu raya dan ANDA


syarat2nya ialah...

1. buat entry...gunakan title yang diberi...done...

2. copy banner...buh kat entry dan linkkan...done...



3
. komen kat komen box...done...


due date 23.08.2011...





tiap2 kali lagu ni berkumandang...airmatapasti berjujuran...terus teringat mak abah dan adek bradek kat penang...tahun ni masuk tahun ke10 saya berkahwin dah menetap di johor...selama itu jugak la saya tak beraya di rumah mak...walaupun hampir setiap tahun berjumpa di rumah nenek...tapi still tak sama dengan beraya di rumah mak sendiri...banyak kenangan yang ada dirumah tu...

tapi berlainan tuk tahun ni...mak abah dan adek2 tak balik beraya...adek bongsu saya dapat melanjutkan pelajaran di USM...banyak persiapan yang nak kena buat...so mak batalkan niat nak beraya di kl...hanya saya dah family akan ke rumah nenek...tak boleh bayangkan raya tanpa mak abah...sayunyaaa...mungkin akan buat video call...

abah, mak, adek2...insyaallah...tahun ni saya balik beraya di penang...raya kedua...tunggu kami balik ya...



0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa