Friday, January 6, 2012

CeRiTa MiNGGu Ni...aKu MaLas NaK uPDaTe...


huwaa...

minggu ni macam2 jadi...

aku cerita smua dalam smua satu entry na...


isnin...

aku mc...

gara2 makan tosai yang best kat senai town ari ahad tu...

aku kena kembung perut...

time2 pregnant ni kena kembung perut tak best tau...

petang dapat call dari courier express...

cari jalan mai umah tak jumpa...

jeans levi's dah sampai...

=)



selasa...

colleague aku tak mai keja...

EL...

omak...

sebbek ada orang tolong watkan keja dia...

heheh...

tapi memang tensen teramat...

rasa cam nak nanges tau aritu...

ngan shipment ada problem aku taktau punca...

nyampah...



rabu...

anak2 skolahhhhh...

mak cutiiiiiii...

aku ingatkan nak teman faisal sat ja pastu balik...

manatau...

dia bantai nanges kat kelas...

haiseh...

malu la...

dia sorang ja nanges...

nanti smua ikut nanges gak laa...

haish...

dia nanges bukan pasal takut ka apa...

dia nanges sebab takdak buku...

cikgu dah stat ngajaq dah...

hahah...

penat aku teman dia...

sampai umah dah 12.40pm...

terus masak...

makan...



ari khamis...

hubby sampai umah dari filipina kui 3.40am...

alhamdulillahhh...

kat ofis plak ntah apa kena asek wat salah ja memanjang...

dari pagi sampai petang...

sedih tau...



ari jumaat...

jumaat penuh berkat...

harap2 takdak masalah arini...

aku nak balik ngan happynyaaaaaaaaaa...



ps : dah makan zinger burger...

nak makan big mac tapi tak sempat...

tengok ari sabtu or ahad ja...


0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa