Thursday, March 15, 2012

BiLa BaBY KuRaNG TeNDaNG... =(


apa perasaan hampa kalu baby kurang tendang masa pregnant??

baby aku ni aktif...

memang gerak2 dan tendang memanjang...

sampai keras perut aku dia buat...



tapi dari semalam pagi aku tengok baby diam ja...

hanya gerak ja...

kurang tendang...

malam tu ada juga aku cakap2 ngan dia...

kacau2 dia kut2 dia nak balas tendangan ka...

takdak jugak...

sengap ja...

pagi kui 4.00 aku dah jaga...

nak p toilet...

pastu pegang perut...

tengok diam ja baby...

aku kacau2 dia...

baru gerak sket2...

tapi still tak tendang...

adoiiiiii...



tendang la wahai baby ku...

jangan bagi mak susah ati weh...

dahla abah hang jauh nun kat melaka...

takkan mak nak p hospital sorang2...

takuttt...



ps : takkan dia rindu abah dia??

takkan dia nak abah dia main2 ngan dia??



1 Kata² Orang:

SeputihSalju said... [RePLy]

insyaAllah xda apa2 tu.. dulu sy kalu nurul kurang tendang sy akan minum air kelapa.. org kta kalu minum baby akan aktif..

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa