Thursday, October 21, 2010

DeMaM MeLaNDa LaGi...

ohh...
demam aku start balik...
alamak...
ubat aku tinggal sket ja lagik...
nak xnak esok kena p klinik lagi...
=(

teruk demam aku kali ni...
mc 2 ari...
lani aku terketaq2 kat ofis...
jaket ada...
socks xdak...
sejukkk kaki aku...

deria rasa aku dh outz...
smua rasa x sedap...
nak mkn kepsi...
sedap betul dengar hubby mkn kepsi semalam...
sob sob...
terbayang2 ja kat mata...
alahai...

sapa2 yang baek ati tu...
blanja aku mkn kepsi arini...
bolehkan??

5 Kata² Orang:

mekchu said... [RePLy]

olo lo lo.. cian nye demam.. mekchu pun baru baik demam.. mmg azab.. part sakit2 badan tu yg paling tak tahan.. neway, get well soon

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@mekchu
thanks mekchu...
aritu hubby ada lumuq minyak panas...
lega sket...
tapi memang kena p check lagi la...
antibiotik cukup tuk arini ja...

sukemakan said... [RePLy]

ish ish ish
makan ubat wei
da la esok nak jalan jauh!

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]
This comment has been removed by the author.
Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@~SukEMakAn~
memang mkn la...
Dr dh cakap...
kalau x baik jugak...
kena p klinik lagi...
takut denggi ka apa ka...
sebab aku demam tiba2 kan...
weh...
doakan smua ok weh...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa