Saturday, October 16, 2010

SiAp...Dh OkeH...

weh...
2 ari ngadap menda alah nih...
uwaaa...
mata ceq pedih...
pala ceq penin...

at last...
siap dh...
dh boleh komen2 kat blog aku...
yeehaa...
terer x??
ecece...
blagak lak...
*tobat2*
bukan aku wat sendiri...
aku tgk kat tutorial...

cik sukegadoh...
ehhh...
cik sukemakan...
p try tgk...
ok ka dak...
kalu x ok...
aku delete smua n buat len...
nyampah...

happy...
memang...
bukan pasal blog ampehs ni...
tapi pasal hubby aku dh selamat sampai umah...
alhamdulillah...
kui 12.00ma btolak...
kui 2.45am baru sampai...
rasa cm nak mkn luaq...
bajet lari weh...
lantak la...
skali skala kan...
jom mkn kat luaq arini...
cm nak makan nasi lemak rendang daging kat perling...
hmmmm...

ok...
aku stop dulu...
sukemakan...
p test aku punya comment box...
grrrrr...

2 Kata² Orang:

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

comment box yang koman...
aritu kemain susah aku wat...
last2 xleh pakai...
ngokngek tul la...

tgk2 kalu rajin aku baca len blog liyana lunia tu lagi...

sukemakan said... [RePLy]

testing testing
bejaya!
hehe

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa