Tuesday, February 8, 2011

BeRBLoGGiNG SeLePaS CuTi & MC...


alhamdulillah...


selepas 4.5 hari cuti...

tambah 1 hari MC...

harini aku stat keja balik...



mata still pedih lagi...

hanya boleh pakai ubat titik tu ja...

kalau makan ubat...

takut terlena kat opis nanti...

=)



teruk cuti aku aritu...

dari cherry berry, demam panas yang kena tiba
2 ...

pastu lani sakit mata...

complete package...

ubat jangan kata la...

banyak ya amat...



adik beradik aku mai jb...

tapi hanya terperuk kat umah...

x bawak p mana
2 pun...

kami blanja makan...

sate...aiskrim...ayaq gas...

pandai tul depa minum float...

aku ja yang makan sate sket
2 ...

takut perut meragam...

naik lembik badan aku ni haaaa...



sat ja cuti dah abes kan??

alahai...

minggu depan cuti lagi satu hari...




0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa