Friday, February 11, 2011

CONTEST SEMPENA 3 SERIES : AYURASHIDAH


syarat2nya ialah...

1. buat entry...gunakan title yang diberi...done...

2. buh banner kat entry dan linkkan...done...

3. buat ucapan untuk ibu kerana melahirkan...

mak ada cerita...masa lela baby...lela kena sakit kuning...serius...sampai kena tukaq darah...bila besaq...lela selalu gurau2 ngan mak...lela ni darah orang lain tapi dari daging mak...jahatkan?? heheh...

mak...sejak kecil memang kami adik beradik nakal...tapi mak tak garang...abah ja yang garang...lela minta maaf banyak2 kalau banyak menyusahkan mak masa kecik...lela kuat bebai... =)

bila dah kawin dan dah ada anak sendiri...baru lela tau betapa susah dan sakitnya nak melahirkan anak...lela ingat lagi masa lela nak melahirkan farhanah...lela sorang2 kat hospital...tapi lela tau...mak tepon hospital tanya lela dah bersalin ke belum...masa tu lela takdak henfon...mak sanggup tepon lela dari penang...tanya dengan nurse syif malam...lela tau mak...thanks...

bila dah dapat baby...mak abah amik cuti mai johor tengok lela dan baby...mai jaga lela dalam pantang...bagi nasihat macammana nak jaga anak...suruh lela excercise...mak belikan CNI royal jelly...suh minum...hmmm...sampai lani pun mak banyak bagi nasihat macammana nak jaga anak2...thanks mak...

bila ingat2 balik kenangan masa kecik...rasa macam dah banyak salah lela buat kat mak kan? lela mintak maaf...terima kasih kerana melahirkan lela...I Love You Mak...


4. tag 3 orang bloggers...

aanie...

bambam...

MJ...


5. komen kat komen box...done...



due date 25.02.2011...



HADIAH UTAMA
(unisex perfume)


4 HADIAH SAMPINGAN





1 Kata² Orang:

ayushida said... [RePLy]

tq sebab join! Semoga bertuah ye!

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa