Tuesday, February 1, 2011

Contest Teka Senyuman

syarat2nya ialah...

1. jadi follower...done...

2. buat entry...gunakan title yang diberi...done...

3. buh banner kat entry dan sidebar dan linkkan...done...

4. tag 3 orang kawan...

aanie...

bambam...

MJ...


5. komen kat komen box...done...


due date 03.03.2011 12.00pm...



ARTIS WANITA


1. ELYANA...
rindu tersimpan dalam sanubari, hanya menanti kesempatan untuk kuluah padamu,pabila kau bersedia..

2. AMY MASTURA...
datanglah ke dalam hidupku, bawakanlah cahaya cintaku, datanglah ke dalam hidupku, kini dirimu aku rindu...

3. ERRA FAZIRA...
inginku sendiri meniti hari, kalau sunyi yang melanda sepi, alam bisu bagaikan mengerti berakhirnya sebuah memori…


ARTIS LELAKI


1. ANUAR ZAIN...
Lelaki ini yang selalu mencintamu, selalu, tanpa ragu, lelaki ini yang selalu memuja hanya dirimu, yang bertakhta dalam sanubariku…

2. AKIM AF7...
Aku bosan dengan cintamu, aku rasa buang masa, kau selalu mendustakan cintaku, aku fikir kau tak searus, lebih baik ku beralih,biarkan diriku terus bersendiri…

3. AIZAT...
Cerita tentang masa lalu, cerita tentang kau dan aku, kini tinggal hanya kenangan, kau abadi di dalam hatiku...

1 Kata² Orang:

aanie said... [RePLy]

wah, good luck!!!

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa