Wednesday, February 9, 2011

2nd contest :: saya mau itu ENCHANTEUR PARIS !!


syarat2nya ialah...

1. buh gambaq orang tersayang dan kenapa menyayangi si dia...

picture ni masa hari raya haji 2010...family picture saya bersama suami, anak2 dan MIL...saya amat menyayangi suami saya kerana dialah cinta hati saya...kami bercinta jarak jauh sejak tahun 1997...saya di penang...si dia di johor...hanya telefon menjadi pengganti diri...

alhamdulillah selepas 4 tahun kami selamat dinikahkan oleh abah saya dan kami mendapat anak pertama tahun 2002...


2. jadi follower...done...id Fadzillah Kamarudin...

3. buat entry...copy banner...buh kat entry dan linkkan...done...

4. tag 4 orang bloggers...

aanie...

bambam...

MJ...

tiefazatie...


5. komen kat komen box...


due date 05.03.2011...

0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa