Wednesday, February 9, 2011

Contest Aku & Lagu


syarat2nya ialah...

1. jadi follower...done...id Fadzillah Kamarudin...

2. buat entri...gunakan title yang diberi...cerita lagu yang disukai...ok...

3. copy paste banner kat entry dan linkkan...done...

4. komen kat komen box...

5. tag seberapa yang suka...omak...saya tag smua yang baca entry ini...

4. tinggalkan url kat mister linky...no. 27 Lela_Farouk...


due date 28.02.2011...


hubby dan saya suka dengan lagu ini...I Gotta Feeling - Black Eyed Peas...kenangan masa pergi ke Sunway Lagoon...saya tak pandai berenang...berendam pandai la...masa kami ada di Sunway Lagoon Beach...hubby dan saya ber'waltz' dalam air...memang kami spent banyak masa di Beach...



trip ke Sunway Lagoon tu adalah hadiah hari jadi saya merangkumi hadiah anniversary kami tahun 2009...thanks hubby...lagu ini juga menjadi contact ringtone saya tuk hubby sampai arini...


1 Kata² Orang:

Elle Jay said... [RePLy]

Assalamualaikum
Tenkiu join and gud luck!!!

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa