Tuesday, March 22, 2011

MY LITTLE CALIPH CONTEST


syarat2nya ialah...

1. jadi follower...done...

2. buat entry...gunakan title yang diberi...done...

3. copy banner...buh kat entry dan sidebar dan linkkan...done...



4. komen kat komen box...done...



due date 30.03.2011 7.00am...



1. Nur Farhanah...disebabkan dia belajar tadika di tadika agama...alhamdulillah...memang pandai dalam mengaji...alhamdulillah dah mengaji al-quran sekarang...tulis dan membaca dalam jawi pun lancar...insyaallah kalau dia minat...mungkin kami nak dia jadi cikgu agama @ ustazah... =)

2. Nur Faizah...memang cemerlang dalam akademik...amat takutkan polis...jangan kata ada polis kat jalan...memang dia akan tarik seatbelt dan pakai...huhu...bila lalu di kastam singapore...dia suka tengok custom officer kat sana...mereka berkhidmat dengan cemerlang...kalau boleh biarlah dia berkecimpung dengan dunia kastam...insyaallah...



3. Muhammad Faisal Rahman...alahai...terlampau minat dengan gambar di televisyen...sampaikan kami smua ingat bila besar dia akan jadi pelakon...heheh...tapi kalau boleh...biarlah dia menjadi seorang engineer yang berjaya...

kita hanya mampu merancang yang terbaik untuk anak2...tapi tak menghalang sekiranya mereka tak minat dengan apa yang kita rancangkan... =)

biarlah mereka belajar mengejar cita2 mereka sendiri...kita menyokong 100%...

3 Kata² Orang:

@LeenShamsh said... [RePLy]

bayt al-iman doakan mane2 yg terbaik utk dunia dan akhirat mudahan terbaik utk nur farhanah, nur faizah dan Muhammad Faisal Rahman mudah2an semuanya jalan2 yang boleh bawak ibu dn ayah masuk syurge..jadi anak2 soleh solehah tau! ;)

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@ummu muhammad
thanks dear...

IntaNBerliaN said... [RePLy]

Salam.. ummu muhammad minta semua peserta memberi detail untuk penghantaran cenderahati... terima kasih ;-)

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa