Friday, July 29, 2011

contest : loving couple


syarat2nya ialah...

1.
jadi follower...done...

2. buat entry...gunakan title yang diberi...done...

3. copy banner...buh kat entry dan linkkan...done...



4.
tag 3 orang bloggers...done...

cute mum...


MJ...

nana...


5. komen kat komen box...done...


due date 03.08.2011 1.00pm...


kalau nak cerita balik...memang panjang la entry ni...takpa...saya try pendekkan...antara salah satu kenangan yang buatkan saya terharu...

kami bercinta long distance...saya di penang...hubby di johor...masa tu saya form 5...hubby...panggil hubby je la noo...hubby dah keja...dia yang selalu tepon masa bercinta dulu...tanya khabar...itu...ini...orang dah keja...takpa la...saya student lagi...*cehhh...alasan...*

masa birthday saya yang ke-17...hubby belikan saya hadiah...tak sangka pulak hubby sanggup belikan hadiah yang mahal camtu...memang terharu...hubby cakap ngan mak dia nak belikan tuk kawan...*ooooo...tipu yaaaa...*

saya dapat jam jenama Guess...tak penah dapat hadiah mahal camtu...lepas dapat...cam tau2 plak hubby kol dan tanya...dah dapat hadiah tak...saya sebek...nanges...hahah...lawak lak...ada lagi jam tu sampai lani...dari tahun 1997 ~ 2011...penah pecah cermin skali...jam terjatuh...terus kol hubby bagitau...nanges lagi...hahah...jam still ok...dah tukaq cermin...tapi taktau la waterprooffff lagi ka tak...hmmm...



semoga perkahwinan kami berkekalan hingga ke syurga...amin...pssttt...tahun ni dah 10 tahun kami kahwin...ada 2 anak perempuan dan 1 anak lelaki... =)




2 Kata² Orang:

Adzrien Shoppe said... [RePLy]

moga bahagia forever. samalah hubby kak liza, suka bagi hadiah jam. tapi pemalu nak bergambar.

ieda =.= said... [RePLy]

alhamdulillah..dah 10tahun dah akak..^_^ semoga bahagia ke anak cucu. amin..

thanks joint contest syieda ni akak^_^

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa