Thursday, July 28, 2011

MooD ouT...iSH...


mood out...

dari semalam lagi...

gara2 demam...batuk...ehh...tak batuk...

selsema...sakit perut...nak muntah...

huwaaaa...

sakit kali ni teruk betul...

menduga kami anak branak...



sebbek faisal dah ok...

semalam dah stat gaduh2 ngan aku...

alhamdulillah...

alhamdulillahhhhh...



time mood out camni la...

aku cari blog yang boleh kembalikan mood aku...

heheh...

tak lain tak bukan...

adik aku...

cik sukemakan...



baca entry
keselamatan. ini bukan isu pakgad. ==...

aku rasa macam nak p penang tu dan wat dia dan adik bongsu aku tak selamat...

nyampahhh...

mak aku pun baca dan gelakkan aku...

arghhhh...



lagi satu...

blog makbed...

heheh...

p la baca...

memang senak perut baca entry dia...

heheh...



ps : bukan entry promo...

aku nak mood mai balik...

p la baca...


4 Kata² Orang:

deqlis said... [RePLy]

moga cepat sembuh..:)

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@deqlis thanks deqlis...

Myra Jay said... [RePLy]

Moga akak cepat sembuh ye & mood berblog kembali :)

fadzilah norizan said... [RePLy]

hye.....get well soon...

new here.....http://fadzilahnorizan.blogspot.com

tq..=)

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa