Wednesday, July 27, 2011

MuSiM DuRiaN @ MuSiM SaKiT??


semalam lepas balik keja...

belum sempat aku kuaq keta...

*bukan aku drive...kawan hantaq sampai umah...*

faisal terpa aku dan kata mak sakit perut...

dannnnn...

terus muntah...

non-stop...

terkejut aku...

aku tau dia sakit perut pagi tadi...

and dia still p skolah...

mana tau kata nak jadi teruk...

haish...



terus tukaq baju faisal dan sebbek kawan aku bawa kami p klinik...

doktor kata perut banyak angin...

demam masa tu 37.3...

tak tinggi sangat...

still...

doktor bagi ubat muntah, angin, cirit birit, demam, selsema dan batuk...

jangan makan ubat muntah lagi dahla...

aku tanya musim orang sakit ka??

doktor kata...

musim durian tu musim sakit la...

heheh...

tapi aku tak makan durian...

=(



aku pulak dah stat sakit tekak n demam kat ofis...

haaaa...elok la tu...

anak branak sakit...

jangan jangkit kat kakak2 ngan MIL dahla...

dahla hubby outstation lagi...

sapa nak jaga kami kalau smua sakit??

alahai...



ps : mintak2 la smua ok lepas ni...

amin...

0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa