Tuesday, July 26, 2011

Kontest Menang Duit Raya


syarat2nya ialah...

1.
buat entry...gunakan title yang diberi...done...

2. copy banner...buh kat entry dan linkkan...done...


3.
komen kat komen box...done...


due date 25.08.2011...


vco capsules Apa Itu VCO   Virgin Coconut Oil

Apa itu VCO?

VCO adalah ”Virgin Coconut Oil” atau minyak kelapa dara. Sebenarnya, minyak kelapa dara yang diproses tanpa menggunakan haba atau kimia menyimpan pelbagai khasiat yang tidak diketahui umum.

Kajian ke atas minyak kelapa dara telah dilakukan oleh pakar-pakar negara Barat sejak awal tahun 1930an lagi. Kebanyakan kajian dilakukan ke atas penduduk di Kepulauan Pasifik di mana kelapa menjadi sebahagian besar pemakanan harian.

Pakar-pakar tersebut merumuskan bahawa suatu kandungan yang terdapat dalam kelapa yang dipanggil lemak tepu dapat memberi pelbagai kesan positif ke atas kesihatan manusia.

Sebab itulah penduduk Kepulauan Pasifik begitu sihat dan mempunyai kadar berat badan dan ketinggian yang begitu baik. Mereka juga didapati tidak mengalami penyakit kronik seperti jantung atau kanser.

Kelebihan VCO atau minyak kelapa dara keluaran Catalyst :

ianya menggunakan 100% bahan semulajadi yang sangat bagus diambil sebagai supplement tambahan terutamanya untuk kulit. Ianya dapat mengurangkan masalah jerawat, kulit kering, tona kulit tak sekata dan strechmark bagi wanita hamil.

INFO VCO : AMAT SESUAI UTK IBU MANGANDUNG , ORANG YANG BERDENGKUR DAN JUGA YANG SEDANG DIET SEPERTI PB

aku penah menang GA Cute Mum...dan aku dapat sebotol VCO sebagai hadiah...belum bukak...belum makan lagi...insyaallah lepas aku baca article ni aku akan start makan...


2 Kata² Orang:

Bee said... [RePLy]

ehemm bila masa akak buat syarat jadi follower dan tag tu dik ? hehe..akk minta proosi aje.. ada pertambahan sponsor kena update link tu terima kasih join ...

ijat_asni said... [RePLy]

good luck untuk contest ni
nice blog too

^_____________^

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa