Monday, October 24, 2011

HuHu...CeRiTa aRi SaBTu...


seperti biasa...

haisehh...

ayat takleh blah...

macam biasa...

sabtu aku keja hafday...

hubby call kata nak settlekan keja ngan MDK...

ok...

pastu nak p beli buaian sempena birthday Farhanah...

ok...

hubby tanya nak makanan tak...

nakkkkk...

hubby belikan rojak...

ok la...

tak sesedap kat Dahlia...

huhu...

syukurrr...

dapat gak makan rojak...



lepas send farhanah p tuition...

kami terus p sutera utama...

p cabut gg faizah...

kesian...

meraung2 dia kat dalam tu...

aku yang kat luaq plak yang kecut perut...

aku memang tak teman...

lemah semangat...

especially dentist...



dah tu terus p sutera mall...

nak beli kasut tuk hubby...

kami share duit nak belikan hubby kasut...

tak dak...

ish...

terus p jusco plak...

alhamdulillah...

jumpa...

brand camel...

within budget...

=)



lepas jusco terus amik farhanah kat umah jiran...

then p pasar malam...

then p econsave...

hubby plan nak makan nasi tomato ari ahad...

ok...

kesian...

dua kali aku wat nasi tomato hubby asek keja outstation ja...

sooo...

tu ja cerita ari sabtu...

nanti aku crita apa jadi ari ahad ok...

daaaa~



1 Kata² Orang:

Cikrosecute said... [RePLy]

hihihi kesian hubby tak dapat merasa nasi tomato...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa