Monday, November 14, 2011

2ND CHeCKuP...


ari sabtu...

lepas keja...

terus p checkup kali kedua kat klinik...

last month doktor dah pesan nak amik darah kali ni...

sooo...

aku sampai klinik takdak orang...

bagusss...



doktor ganti dari Hospital JB yang jaga klinik arini...

tak kisahla...

janji dapat checkup...

takyah scan...

doktor amik BP...

katanya kat border 95/60...

berat aku kurang...

dulu 53kgs lani 52kgs...

kalu time normal memang happy gila...

tapi lani takut...

ish...

pastu...

mungkin kurang darah...

aku memang ada low BP during pregnancy...

haiyaaaaaaaaaaa...

result darah keluar minggu depan...

sabaq ja la...

sebbek amik darah tak sakit...

doktor tanya dah leh rasa baby gerak2 tak...

aku kata ada skit2...

tapi tak selalu...

dia kata next scan dah leh tau jantina baby...

kena tunggu bulan depan...

tak sabaqnyaaa...


ps : pregnant kali ni aku kurang makan nasik...

maybe sebab tu berat drop...

=(


4 Kata² Orang:

Lulu Caldina said... [RePLy]

alahai jaga kesihatan, semoga semuanya selamat..

Cikrosecute said... [RePLy]

Semoga baby gan ibu sihat ya...

::NureeN:: said... [RePLy]

t c yerr.. klau kurang mkn nasi gantikan yg sama serat ngan nasir & lebihkan vit jgk ;).. moga 2 2 siaht yerr... doakan nureen jgk ;)

Ibu Aqmar said... [RePLy]

Harap2 semua sehat...tag sis utk join http://www.akmarwati.com/2011/11/beauty-contest-from-aina-rahman.html

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa