Friday, November 18, 2011

SoK CuTi...KuaLa KaNGSaR...HeRe We CoMe...


sok cuti...

kami malam ni nak bertolak ke umah nenek kat klang...

then sok pagi2 kui 5.00am nak bertolak ke Kuala Kangsar, Perak...

kami konvoi 2~3 kereta...

abang aku nak menikah esok...

kui 9.30am...



lani aku takut kalu keluaq kui 5.00am...

sempat ka nak sampai sebelum 9.30am...

baju kurung aku kat tangan mak aku...

mak pesan suh pakai baju apa yang ada...

hat lawa2...

takut tak sempat nak salin nanti...

alahhhh...

tak sedondon la nanti...

mak kata family aku pakai biru muda...

sebbek hubby ada baju melayu biru muda...

kids smua pakai jeans ja la...

tengok keadaan dulu...



sepupu aku plak plan nak salin baju kat hentian Sungai Perak...

kami ikut ja...

kena tengok timing jugak...

kalu lambat...

kami siap ja kat klang...

bukannya nak turun mana2 pun...

terus shoot p Kuala Kangsar ja pun...



ps : Ya Allah, permudahkanlah segala urusan kami...

amin...


0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa