Tuesday, November 1, 2011

DaH 15 MiNGGu...aKu TeRiNGiN...


tup tup dah 15 minggu pregnant with new baby...

simptom dah tak teruk macam dulu...

kalu dulu aku asek nak tdoqqq ja...

lani tak sangat...

cuma aku takleh bau orang tumis atau goreng ikan...

takleh tahan bau perfume hubby aku...

ish...

siap tutup ngan tuala lagi...

tak tahan...

muntah kadang2 ja...

sebab aku tahan...

sakit tau muntah...

serik...



sembelit jangan cakap...

hubby marah aku...

aku suka betul minum teh ais...

air suam tak lalu...

air ais ok...no problem...

bangun kui 2-3am pun aku p minum air ais...

nescafe terus takdak...

heran tul...

try gak minum horlicks...

takleh telan rasanya...

nak kena beli anmum materna...

tengok this month nak kena beli...



next checkup 07.11.2011...

tapi aku rasa cam nak p minggu ni ja...

kan isnin PH...

and aku ngan family dah plan nak p melaka this weekend...

so...

jumaat ni aku p checkup lagi...

nak kena amik darah...

dah lama tak amik2 darah ni...

harap2 tak sakit...

cheq takut jarum...

huhu...



obimin??

haiseh...

aku siap buh alarm tiap2 ari makan obimin kui 2.00pm...

tapi kadang2 terbabas gakk...

hish...

makan ubat pun malas...



perut??

dah besaq skit...

faizah selalu perati perut...

dia yang selalu tengok2 baby...

cakap2 ngan baby...

akak dia bz...

faisal laaaagi la bz...

aku pun kadang2 lupa gak nak cakap ngan baby...

dah lama tak pregnant...

huhu...

boleh plak...

cuma lani aku teringin nak makan...

n.a.s.i. g.o.r.e.n.g.



dari blog ifa - Nasi Goreng Kampung...

aku dah cari tapi tak jumpa...

bukan takdak nasi goreng...

masalahnya tak jumpa kedai yang sedap2...

huwaaaaaaaaaaaa...

kalau la kezen aku baik ati belikan kat aku...

bestkan...

heheh...




ps : time2 macam ni la buat aku tingin nak duk kat penang...

sob sob...

nanges tak berlagu...


2 Kata² Orang:

fieda said... [RePLy]

la..prgnant ker...alhamdulillah...anak yg ke berapa ni..:)

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@fieda
alhamdulillah...anak ke4...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa