Friday, December 23, 2011

KuaT MeMBeBeL!! BuKaN SaLaH aKu 100% Naa...HaiSH...


kuat membebel??

alahai...

boleh plak sorang budak...ehh...budak ka...

kata aku kuat membebel...

especially lepas cakap tepon ngan customer...

lahhh...

aku membebel ngan kawan aku...

kadang2 aku tak puas ati ngan customer...

lagi kuat aku bebel...

janji aku tak marah customer dalam tepon...

tu yang important...

hahah...

mana larat weh duk layan customer yang berlakon taktau nak antaq barang la...

dah bagi quotation pun still tanya harga la...

kalu customer baru takpa la...

ni sebelum aku stat keja sini depa dah jadi customer...

takkan taktau lagi weh...

haish...



tu tak campoq ngan kena marah teruk2 ngan customer...

2 ari lepas kawan aku kena maki hamun ngan customer...

dah la depa tulis alamat salah...pastu macam nak mai cari gaduh kat ofis plak...

terus kami kunci pintu smua...

takut...

dahla time tu kami 3 orang pompuan ja kat ofis...

sebbek customer tu takmai...

susah la keja CS...

orang lain wat salah...kami orang pertama kena bom...

berdesingggg gak kadang2...

aku jenis tak diam...

sapa yang wat salah aku marah depa balik...

depa wat salah kan...

hmmmm...

adil kan??

heheh...


0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa