Friday, December 16, 2011

THiRD CHeCKuP @20 WeeKS... =D


*ni cerita tengahari semalam...*

alhamdulillah...

dah 5 bulan @ 20 weeks dah...

walaupun due date asek berubah tapi smua ok...

*aku pun heran la...*



hubby amik aku kui 12.00pm...

terus p klinik checkup...

sampai ja terus buat urine test dan timbang berat...

aku takut dokter lupa...

selalu skip2...

dia check ni, tu lupa check...

contoh ja la naaa...

masuk bilik doktor ja terus timbang balik...

dia kata timbang kat luaq tu ada problem...

aiyakkk...

berat naik skit ja...

=(

bp ok...

result darah teruk...

normal 13, aku punya 10...

kena tukaq vitamin...



pastu terus p scan...

dah tau jantina baby...

memang nampak sah2...

hubby yang nampak, aku blur2 lagi...

sakit la perut kena tekan2...

doktor tekan dari luaq...

baby tendang dari dalam...

mogok kut kena tekan2 lagu tu...

heheh...

so far so good...

lagi 2 bulan nak scan lagi...

nak dabel confirm...

kami tak kisah la anak boy ka girl ka...

janji sihat dan selamat...

tu yang important...



lepas checkup terus p makan nasi banana leaf...

sedapnyaaa...

thanks hubby...

memang kelam kabut semalam...

lepas antaq aku p keja...

hubby pack bag dan naik taxi...

nak fly p oversea 2 minggu...

sedih tau...

takleh celebrate anniversary sama2...

=(

dugaan keja...

nak taknak kena redha...

hmmmmm...


0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa