Friday, December 23, 2011

MeNaNG SHaWL NGaN LeVi'S JeaNS... =D


alhamdulillah...

buka FB nampak notification dari Nea Flerida...

dia ucap tahniah sebab menang GA Shawlforyou...



alhamdulillah...



ni wall photos tuk semalam...

rasanya aku menang shawl ni kut...

aku segan nak tanya shawlforyou...

aku dah bagi details dah pun...

tunggu shawl sampai ja...

thanks dear...



yang kedua pulak menang GA dari Levi's...

aku join GA ni kat FB...

hanya 10 orang bertuah dapat hadiah yang depa mintak...



aku salah sorang yang dapat...



thanks merlyn hashim sebab bagitau aku...

aku menang Levi's 501 Straight harga RM269.00...

alhamdulillah...

thanks Levi's...


1 Kata² Orang:

♥♥azatiesayang ♥♥ said... [RePLy]

tahniah ya!!
jom join GA nie lak,..http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2011/12/giveaway-by-darkbatmancom.html

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa