Monday, February 20, 2012

4 aRi MC PaSaL DeMaM TiBa2... =(


ari selasa aritu...

lepas balik keja terus p econsave...

nak beli barang sket...

tup2 kui 12 tengah malam...

dmam naik...

aikk...

takdak apa2 pun leh demam...

ingatkan pagi tu leh ok...

tapi makin melarat...

dengan sakit badan lagi...

terus sms ofis, bagitau kata mc...

p klinik dokter bagi panadol ja...

untuk kurangkan sakit badan ngan demam...

kata dokter tekak aku merah n bengkak...

tapi aku tak rasa sangat...

dapat mc 2 ari gara2 viral fever...



ari khamis baru stat selsema plak...

ubat memang takdak...

aku tahan ja...

ari jumaat batuk plak...

kali ni mesej ofis lagi...

bagitau nak p klinik lagi...



tup2 kui 10 lebih aku dapat panggilan dari ofis...

memang sakit ati kalu dengar...

tapi aku diamkan ja...

tu bukan caranya nak tanya khabar orang sakit tau...

macam takdak manners...

aku just bagitau mak n kezen...

hubby still kat melaka...



pastu aku p klinik lagi skali...

aku jalan p tunggu teksi...

sampai klinik bleh plak kad klinik aku hilang...

dah la sejuk...

tunggu kat 40 mins pun still tak jumpa kad...

tak kisahla...



masa check...

dokter kata kalau tak baik gak kena wat test denggi...

aku buat ja...

alhamdulillah negatif...

dapat lagi 2 ari mc...

terus sms ofis bagitau...

kali ni baru dokter bagi antibiotik, ubat selsema, panadol + ubat batuk...

full complete pakej penyakit...

mc 4 ari pun bukan boleh rest...

sakit badan...

tu satu hal...

sakit ati lagi...

hanya family + Allah ja tau...

sapa yang betul...

sapa yang cakap salah...

demmit...


0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa