Wednesday, February 1, 2012

HuBBY TeRBaNG LaGi... =|


ari isnin petang tu hubby call...

masa tu aku kat ofis lagi...

inform suh aku pack bag dia...

ingatkan nak p melaka cam biasa...

sebab hubby dah kata ari selasa nak kena keja kat sana...

tapi kali ni plan bertukaq...

kena p filipina 4 ari...

aiyakkkkkkkk...

aku tak suka betui kalu hubby kena p sana...

bukan apa...

hotel selesa...

transport ada...

internet ada...

MAKAN TAKDAK...

kesian la...



flight ari selasa kui 10.20am...

kui 6.30am kena gerak dari umah...

kui 8.20am kena sampai Changi Airport...

kali ni naik Philippine Airlines...



tiket p balik SGD400.00...

ok la tu...

hubby pun dah selamat sampai sana petang kui 2.30pm...

alhamdulillah...



aku plak taktau italk kat umah dah abis...

takleh sembang la...

kena tunggu sampai hubby call baru leh cakap...

aku on ja skype tu...

kui 10.30pm baru dapat video call...

lega dapat tengok muka...

=)



ps : nasib baik hubby dah betuikan dialup streamyx kat umah tu...

dari isnin malam kui 10.30pm sampai kui 1.00am baru siap...

kalu tak, jangan harap la dapat o9...

=)

lani aku nak cari cara camna nak removekan abnow.com (virus) kat lappy umah...

hmmmmmmmm...


0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa