Monday, February 13, 2012

SiXTH CHeCKuP @29 WeeKS... =D






Your baby's head is getting bigger and his brain is developing billions of neurons (important for later learning) at an amazing rate. His nutritional needs are growing too. To meet his body's demands, you'll need plenty of protein, vitamin C, folic acid and iron. His bones in particular are soaking up lots of calcium right now, so drink your milk (or if you don't like the taste, try calcium-enriched orange juice or soya bean drink and other soy products).





huhu...


alhamdulillah...

dah masuk 29 minggu...

penat...

kerap sakit rusuk kiri kanan depan belakang...

dengan perut mengeras tak tentu masa...

betui2 tak selesa...



result checkup kali ni...

bp normal...

urine normal...

berat naik sekilo...

susah tul berat nak naik kali ni...

hmmmm...

baby gerak2 tendang2 gusti2...

mak letih nakkk...



aku kena suntik ATT...

kat tangan ja...

lani dah bengkak teruk dah...

merahhh...

sob sob...



ada benda baru doktor suh wat...

kalu checkup kat kerajaan memang nak kena wat menda ni...

aku selama pregnant masuk 4 kali...

tak penah pun doktor suh wat...

hish...

terukkan doktor tu...

kali ni nak kena kira dari pagi sampai malam brapa kali baby tendang...

nak kena wat rekod sendiri...

*aku checkup ngan doktor ganti, doktor dari hospital besar*...

baiklah doktor...

nanti saya kira k...



ps : dah checkup 2 ari dah...

tapi still lupa nak kira brapa kali baby tendang...

ngeng...

sebab aku tak penah buat la...

=(


1 Kata² Orang:

Affan Ruslan said... [RePLy]

Huhu. Tak dapat bayangkan betapa susahnya seorang ibu nak melahirkan anak. Anak2 bila dah dewasa tp tak reti hargai ibu sendiri taktau lah.

ps: Jempat join giveaway mudah di blog saya kak :D

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa