Wednesday, July 6, 2011

FaiSaL KeHiLaNGaN...


dua hari lepas...

hubby call aku...

saja nak sembang2...

pastu hubby bagitau...

gigi faisal dah patah 1...

gigi faisal 2 yang bawah tu memang goyang...

seriau aku tengok dan dengaq...

hubby kata faiasl nangis2...

1st time gigi patah kan...

hmmmm...



abaikan mulut comot...

faisal tengah makan biskut masa aku snap2 pics...



zoooommmm sket...



kesian...

ada lagi 1 gigi longgaq...

seriaunyaaaaaa...



ehhhh...

kakak2s pun nak interprem...

heheh...


6 Kata² Orang:

LinLOn~ said... [RePLy]

euwww.. *seriousdentistphobia*

Syafiqah Arina said... [RePLy]

salam ziarah.. salam perkenalan rakan blogger

mase arina dulu.. mmg xpenah pegi dentist pun kalau cabot gigi.. paling teruk penah sakit sebab akar gigi geraham panjang even baru gigi susu.. abah bubuh minyak cengkih .. function cam ubat kebas gak.. tp yg tak le lupe bile abah cabot pakai spanar.. rawrrr!! tp takot bape saat je.. pastu, gigi dah ade kat spanar, dah tak sakit dah.. hehehe

deqlis said... [RePLy]

salam fadzillah kamarudin,

hadiah dah sampai ke?? deqlis dah pos isnin baru2x nie...jom join http://deqlis-contest.blogspot.com/2011/07/contest-aku-mahu-jadi-ratu.html

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@LinLOn~ adek...tau takpa...seriauuuu...

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@Syafiqah Arina ha'ah...masa kakak2 dia sakit gg, hubby ngan MIL pun buh bunga cengkih...kejap ja dah kebas...dah kurang sakit...

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@deqlis deqlis...maybe on the way...lom dapat lagi...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa