Saturday, July 9, 2011

SeDiHNYaaaaaaa...SaMPai HaTi...


sedih...

memang sedih...

BE yang paling lama duk kat blog ni dah jadi ME...

amount pun dekat RM23.00 ~ RM24.00...

sedihnya...



lani ada 1 ja BE grapevine...

tu pun amount tak gerak2...

duk RM0.16 ja...



huwaaaaaaaaaaaaaa...

nak nangesssss...


ps: nuffnang yang baek ati...

tolong ganti...


6 Kata² Orang:

echaRierie said... [RePLy]

wah..byk tue..hehe..
xpe nt msti ada lg yg baru :D

A y e s h a Ramlee said... [RePLy]

terima kasih bagi tahu.

http://khadiah.blogspot.com/2011/07/pemenang-nadia-ajak-ber-ga.html

Myra Jay said... [RePLy]

Sabar ye kak..
Mana tau pasni ada BE baru muncul yang lagi mantopp :)

tiefazatie said... [RePLy]

sabarr ye sis..ifa pun sedih gak..lgsg xde BE dh..huu

Adyshariz said... [RePLy]

aisha ader 3 be, tapi semuanya sen jer...huhu
lela punya byk gak tau..huhu

Eyriqazz said... [RePLy]

sabar2..

oh ya, saya datang untuk menegur seperti dijanjikan di entry ini :

http://www.eyriqazz.com/2011/04/selamat-sudah-ku-teguri-siapa-lagi-mahu.html

teguran saya :

1) nama blog -panjang.susah dieja,susah diingat.
2)tiada header...ini macam identiti blog.
3) widget kiri kanan mungkin boleh dikemaskan lagi
4)ruangan entry agak sempit especially bila 3 column blog
5)font agak kecil.susah nak baca.
6)template n background blog agak suram...Umm,first impression,people tend to click X.

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa