Friday, December 24, 2010

Contest Aku dan Kaca Mata

aku di tag oleh ana d'skodeng...

huwaaaa...

meh aku tunjuk gambaq aku pakai sepek...

*memang x lawa...*

rembat sepek sepupu aku...

=)


syarat2nya ialah...

1. jadi follower...done...id Fadzillah Kamarudin...

2. buh gambar pakai spec hitam...done...

3. komen kat komen box dan buh banner kat sidebar dan linkkan...done...

4. tag 2 orang kawan...

cik sukemakan...

aanie...



aku x nampak due date bila...

xpala...

p join cepat...

sementara time masih ada...

4 Kata² Orang:

Syafiq Rosli said... [RePLy]

toing2..tuah tnh dtg tgk..nice pic..all da best ya

aNa d'sKoDenG said... [RePLy]

wah wahhh..kellesss gitew. ahaks

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

thanks syafiq...

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

ana...
jangan tenung lama2...
segan wooo...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa