Friday, December 3, 2010

wEi...x MaLu Ka...

adat hidup berjiran mesti tolong menolong...
biasa la kalau nak pinjam
² barang...
nak amik
² daun pandan, daun kari, serai dan adek bradek dia...
tapi kan...
nak amik pun pada
² la wei...
tu pokok kami...
jangan wat cam pokok sendiri...

pokok daun kari depan umah aku tu...

memang lebat daun dia...
sejak jiran baru pindah mai sini...
baru tu x baru la...
ada la 3 - 4 tahun...
pokok aku tu banyak ranting dari daun...
dh nak togel dah...
apa kes weh...

p beli pokok la...
bukannya mahai pun...
mana
² kedai pun ada juai...

lani kami tuan punya pokok tu kena beli daun kari dari market...
ngokngek tul...
dah dah...
ban depa dari amik daun kari lagi...
huh...

2 Kata² Orang:

~SukEMakAn~ said... [RePLy]

hek
apa kata ampa beli satu pasu bg kat depa
hehe~

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@~SukEMakAn~
bagi??
x cukup ka apa yang depa buat kat pokok tu...
hmmm...
beli sendiri je la...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa