Tuesday, December 21, 2010

SoNy XPeRia...

aritu p repair henfon...

oops...

bukan henfon aku noo...

henfon MIL aku...

sejak jatuh aritu dh gelong2...

p repair kat kedai yang aku biasa beli henfon...

kedai dia murah...

=)


aku siap kecek dia tukaq screen protector aku...

preeeee...

heheh...


masa tunggu nak amek henfon...

aku nampak sony xperia ni...

cute betul...

aku on nak tengok...

tengok ada FB...

kalu beli makin 'rosak' aku nanti...

hahah...


5meg camera...

touchscreen weh...

ada wifi...

erk...

fon aku manada wifi...

sobsob...


dia nak jual kat kami...

2nd hand...

xmau aku barang 2nd hand2 ni...

nnt rosak sapa susah...

2nd hand ja dah 500 lebih...

kalau baru 700 lebih...

exited aku...

*bajet macam nak beli ja kan...*


c902 aku tu elok lagi...

xmau tukaq2...

sorry ekk cik c902...

aku nak cuci mata ja...

hahah...

0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa