Tuesday, December 14, 2010

SeLaSa YaNg TiaDa PeRaSaaN...

aku datang keja arini ni tanpa perasaan...

semalam aku amik EL...

saja nak tenangkan diri kat umah...
hubby pun sama...
temankan aku kat umah...


akhir
² ni...
jiwa aku mudah tersentuh dengan kata
² orang...
sehingga terbawa
² ke rumah...
sudah beberapa kali air mata ni menitis di office...
di rumah...
tension..
memang tension...

mungkin sudah sampai masa untuk aku...
berhenti!!
tidak...

mungkin sudah sampai masa untuk aku...
lepaskan beberapa tanggungjawab aku pada orang lain...
tak tertanggung lagi rasa beban ini...
beban yang aku rasa semakin banyak...
menyesakkan kepala...
menyakitkan hati...
sehinggakan benda yang remeh pun x nampak remeh lagi...
email yang simple pun boleh dibawak gaduh...

hendak saja aku hamun smua...
tapi...
cukuplah...
nanti jadi lagi besar...
aku xleh nak hadapi lagi...

hari ini aku datang keja tanpa perasaan...
mungkin akan berterusan sampai bila
²...
wallahualam...

1 Kata² Orang:

lady-D said... [RePLy]

take care sis :)

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa