Friday, January 28, 2011

KIDS & KINDERGARDEN BY SIAPA SAYA? SAYALAH..


syarat2nya ialah...

1. jadi follower kedua2 blog...done...

2. buat entry...gunakan title yang diberi...done...

3. buh banner kat entry dan sidebar dan linkkan...done...


4. buh picture anak yang masuk tadika...saya join kategori A...



Nama : Muhammad Faisal Rahman Bin Farouk
Umur : 4 tahun 8 bulan

5. komen kat komen box...done...

6. due date 06.02.2011...

3 Kata² Orang:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said... [RePLy]

tq join. tapi saya tak dapat nak copy gambar ne..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said... [RePLy]

sori .. ila dah cuba klick atas picture tapi still ada msg itu.. rasanya kena unable dulu msg tue baru blh.. tp takpelah saya masukkan jugak dalam lucky draw tue

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

nanti saya disablekan...
so sorry k...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa