Saturday, January 22, 2011

SeKoLaH HaRi SaBTu...

farhanah ngan faizah skolah arini...

sampai petang...

kesian...

tapi CNY nanti cuti panjang...

jeles aku...

huhu...


faisal lepas balik skolah semalam terus demam...

suara dah macam itik nila...

lepas makan malam...

kakak2 dia terus tdo...

bag depa memang buh atas kerusi...

tengok beg2 yang melambak tu...

faisal dah tak senang duduk...

jalan pun macam orang takdak semangat...


bila aku tanya...

dia kata 'sedih...teringat kat abah dia...'

macam la aku taktau...

dia takmau p skolah...

memang kesian aku tengok...


MIL aku pujuk dia...

belikan dia mainan...

hubby aku balik dari keja...

belikan dia motor Ducati...

motor yang kecik tu...

yang boleh simpan lam kabinet...

wat display...


arini nak bawak faisal p klinik...

pastu nak kena belanja dia makan...

nak belikan dia gitar...

huhu...


tengok...

brapa banyak hadiah lah...

sebbek kakak2 dia ok...

kalau depa pun nak adiah...

mau pengsan kami nanti...

0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa