Monday, January 24, 2011

PeNGaLaMaN NGeRi Di TaDiKa...

huh...

aku baru ja daftar anak aku tadika...

arini aku berentikan dia...

huh...


banyak sungguh point yang tak sedap aku dengaq...

  • apa chekgu ingat budak2 kat situ tu prisoner ka?? nak pukul2 budak yang tak mau tulis...depa tu KIDS la...faham tak apa itu KIDS...
  • masa aritu aku register...faisal mintak kertas nak tulis2...chekgu bagi...mungkin sebab kami ada kat situ...awat arini bila faisal mintak kertas...chekgu xleh bagi...awat...mahai sangat ka kertas A4 chekgu yang sekeping tu??
  • apa chekgu ingat chekgu baik sangat sampai nak tunjuk muka kelat bila anak murid nanges...pujuk la wei...dah nama chekgu...hampa tu pengganti parents...
  • apa chekgu ingat anak2 murid chekgu tu boleh tahan lapaq sampai chekgu buh time rehat kui 10.45am...tadika stat kui 7.45am ~ 11.45am...anak aku memang tak tahan...dah brapa kali mintak ngan MIL aku makanan...
  • apa chekgu xleh pikiaq ka awat budak2 curi2 makan...sebab depa LAPAQ...adjust time rehat hampa la...
  • apa chekgu ingat chekgu2 yang 3 orang tu muka maneh sangat sampai budak tengok 'sejuk' mata pandang...jangan kata budak...ni...mak budak yang dengaq crita pun naik panaih weh...
  • apa chekgu tak reti nak amik ati budak2 ka?? nak kata bujang ada la sorang...yang lagi 2 tu mak budak kan...awat hampa tak reti nak jaga budak2...
  • aku baru bagitau MIL...kami kat umah dah susah payah pujuk faisal p tadika...malangnya...chekgu sendirik yang xreti nak ajaq...xreti nak pujuk...x reti nak amik ati...
  • apa chekgu ingat smua budak yang p skolah tu sama ka perangai depa?? faisal 2nd day ja dah meraung nak balik...abes...dah chekgu kata mak bapak atuk nenek xleh tunggu dengan budak...kesian anak aku...sampai demam2...meracau2 dalam mimpi...

ni baru hari ke-3...

kalau 3 minggu mau anak aku kena gastrik la...

macam ni ka style hampa mengajaq kat tadika...

tak apa la...

saya dengan rela hati berhentikan anak saya dari tadika chekgu...

huh...


bulan 6...

register kat tadika yang aku biasa hantaq anak2 aku yang lagi 2 orang tu...

end of story...

dot...

3 Kata² Orang:

Unknown said... [RePLy]

betul jugak..bila parents da balik, cikgu pndai2 la jge hati ank murid..tak la parents kt rumah riso je manjang

ENTRY TERBARU: bloggers Xjual produk skali pn, income masyuk

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@gaung
masa kakak2 tadika...
memang xdak masalah nanges2 ka...
lapaq ka...
memang cikgu2 pandai pujuk...
muka pun maneh...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [RePLy]

macam mana boleh jadi cikgu tadika kalau budak2 pon depa tak tau nak handle?

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa