Friday, January 28, 2011

Saya nak novel tu !


syarat2nya ialah...

1. buat entry...gunakan title yang diberi...done...

2. buh banner kat entry dan linkkan...

3. saya nak novel Danielle Steele : Mirror Image & John Norafizan : Sempadan Tanpa Seri...

4. komen kat komen box...done...


3 Kata² Orang:

ayushida said... [RePLy]

huhuhu...sorry, sedih pulak saya tengok yg x dapat, nnti sy buat GA lg eh...sy tak dapat lah nak puaskan hati semua kan.....

ayushida said... [RePLy]

salam, saya nak alamat penuh, no tel, dan nama penuh sebabbbb.........saya ada satu lagi novel untuk awak! ayurashidah@gmail.com.

walaupun bukan yg awak nak, tp novel ni pun bestttt

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@ayushida
alhamdulillah...
rezeki...
kejap saya email...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa