Monday, January 24, 2011

mydemcomic dialog contest

syarat2nya ialah...

1. buat entry...gunakan title yang diberi...done...

2. buh banner kat entry dan sidebar dan linkkan...done...

3. jadi follower...done...

4. buh dialog lam pic...done...

5. komen kat komen box...done...

6. tag 2 orang bloggers...

aanie...

bambam...


due date 31.01.2011 11.59pm...

4 Kata² Orang:

Myra Jay said... [RePLy]

Gud Luck.. Nak join jugak la.. :D

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@Myra Jay
MJ...
join aja...

mimizuzuhaha said... [RePLy]

hi fadzilah
aku tak nampak la pic ko kecik sgt, pastu bila aku click dia link kat blog aku balek. uwaaa...aku tak dapat baca. biasanya kalau aku click dia zoom kasi besar...so cemana? tolong2!

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@mimizuzuhaha
oops...
dah remove link tu...
cuba tengok lagi skali...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa