Monday, June 20, 2011

1st GIVEAWAY:Love Fron INDIA


syarat2nya ialah...


1. jadi follower...done...

2. buat entry...gunakan title yang diberi...done...

3. copy banner...buh kat entry dan sidebar dan linkkan...done...




4. tag 3 orang bloggers...done...

aanie...

bambam...

MJ...


5. LIKE fanpage...done...

6. LIKE picture...done...

7.
komen kat komen box...done...


due date 23.06.2011...


4 Kata² Orang:

fara anak abah said... [RePLy]

urm..saya xnmpak pon banner saya kat side bar ke saya slh tgk ye?

fara anak abah said... [RePLy]

sorry,saya still xnmpk gambar banner saya 2 kat your sidebar..

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@fara anak abaherk...lupa bagitau dalam widget contest / GA [Open-+]...saya combinekan smua banner lam tu...

fara anak abah said... [RePLy]

jom join cntest saya
http://vogue-kiwi.blogspot.com/2011/07/contest-saya-suka-dan-saya-komen.html

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa