Monday, June 27, 2011

CeRiTa aRi Ni...27.06.2011...


penatnyaaaaaaaaaaaa...

aku ngan anak2 p skolah arini...

parents kena amik report card...

haiseh...

dah la bagi surat last minute...

mana sempat nak amik cuti...

aku mintak time off ja la...

sebbek bos tak kata apa...



sampai skolah ja...

p kelas farhanah...

cakap2 ngan cikgu sat...

terus p kelas faizah lak..

mak aiiihhhhh...

ramainyaaaaaaaaaa...

alahai...

nak kena beratoq...

ni yang malas ni...

cmna nak amik time off...

kalau sejam takpa la...

ni aku tunggu sampai kui 10.30am baru siap jumpa cikgu...

terus call office kata amik hafday...

kui 1.00pm aku p keja...



kami terus jalan kaki...

nak p brekfes...

masing2 dah plan nak makan macam2...

haish...

skali tutup daa...

makkkk...

penatnyaaaaaaa...

takpa la...

p kedai melayu...

ingatkan takdak roti canai...

sebbek ada...

alhamdulillah...

terus basuh tangan...

tarik krusi duduk...

order roti canai...

sorang dua keping...

nescafe ais...

sorang satu...

then makan...

bungkus tuk MIL ngan faisal skali...



kami sampai umah kui 11.55am...

aku tak larat sungguh...

duduk sat...

minum ayaq...

then kuaq tunggu teksi...

sampai keja kui 12.40pm...

terus wat keja...

dan update blog...

dan join GA...

heheh...



ps : arini birthday MIL...

malam nak p makan McD...

yuhuuuuuu...

kek dah beli semalam...

hubby kata nak celebrate kat luaq...

potong kek kat area airport...

balik charge battery camera...

aku tak penah p senai aeromall lagi...

walaupun umah aku tu dekattttt sangat ngan airport...

heheh...

daaaaaa~

0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa