Thursday, June 16, 2011

Munnafendy 1st GA


syarat2nya ialah...


1. jadi follower...done...

2. buat entry...gunakan title yang diberi...done...

3. copy banner...buh kat entry dan linkkan...done...




4. tag 2 orang bloggers...done...

aanie...

bambam...


5.
komen kat komen box...done...



due date 30.06.2011...


blog aku...takdak widget yang berat...yaka?? hanya ada banner contest montest ja...heheh...dulu banner contest aku banyak sampai blogpage jadi panjang...skang ni aku dah combinekan dalam 1 widget...senang dan jimat ruang...

aku guna feveret kaler...purple...ohh...header lom upload lagi...kena tunggu adek aku freeee...mintak tolong dia uploadkan... =)

hanya cerita pasal kami 1 keluarga...keluarga di penang, kl dan johor... dannnnnn...entry pasal contest/GA...saya addicted dengan contest2 ni... =)

ada juga terfikir nak buat 2 blog...1 blog personal...lagi 1 blog untuk contest...cuma aku takut tak berupdate nanti blog personal tu...

takpa la...kita tengok future nanti...kalau dah confirm nak buat 2 blog...aku akan teruskan...

happy blogging...





0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa