Friday, June 24, 2011

FaiSaL's FiRST DaY KiNDeRGaRDeN...


aku peram crita ni sampai minggu ni baru nak buat entry...

heheh...



minggu lepas...

faisal dah start kindy...

bangun awal kui 6.30am...

then minum susu...

dia sorang ja still minum susu botol sampai lani...

huhu...

pastu bersiap...



awal2 lagi nenek dia kata...

faisal skolah...

kakak skolah...

mak keja...

itu yang faisal hafal...

mak keja...

heheh...



mana aku tau bila time nak p kindy tu dia boleh bantai nanges...

kuat lak tu...

abes jiran ingat aku pukul dia lak...

dah janji ngan jiran tuk bawak dia ngan nenek dia p kindy...

sebbek jiran tu tunggu...

aku bawak dia secara paksa...

masuk keta...

then aku lari balik umah...



lepas 30 minit...

MIL call...

kata dia dah ok...

takpayah p kindy lagi...

haiseh...

takpa la...

the next day ja la aku teman faisal sat...

tapi kesian aku tengok muka dia...

bila dia actually paham yang mak keja...

takleh teman dia p kindy...

hmmmmm...



ps : dah 2 minggu MIL temankan faisal...

bila la dia nak berdikari...

dah ada kawan nama Letchumi yang temankan faisal...

anak aku tau cakap tamil ja...

sebbek ada geng...

ngehngeh...

cikgu tak pening pala sangat...

4 Kata² Orang:

LinLOn~ said... [RePLy]

cam pozi.. xD

Myra Jay said... [RePLy]

heheee seb bek tok dia teman okeyh, tak soh akak jugak, jenuh nak amik cuti..
Takpe kak, pelan2 Faisal okla tu..

[sutera kasih] said... [RePLy]

takpa kak, nnti laam2 faisal okey la tu..mula2 mmg cmtu kan akak kena temankan sbb dia blm kenal sape2 lg :)

~SukEMakAn~ said... [RePLy]

=______=
faisal faisal....
drama betoi!
hehe~

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa